zaterdag 16 april 2011

Hannah is jarig!

Natuurlijk was ze écht jarig op 13 april, maar vandaag wordt het uitgebreid gevierd.
Als eerste had ze vannacht in haar bed geplast, waarschijnlijk gewoon van de zenuwen.

Mama heeft een mooie verjaardagsmuts gemaakt.

Tante Arike heeft de taart gemaakt.
Hannah heeft geholpen met de cakepops.


Ieder jaar (behalve haar geboortedag) kliederen met verf!

En toen was het om 1 over 7 tijd voor cadeautjes!

Een tinnen theeservies.

Een heleboel poppenkleren, maar te groot voor haar kleine popje...

Een fiets! en een poppenwagen met een grote pop!
En ja hoor, nú wilde ze wél haar verjaardagsjurk showen!


Er kwam visite dus moest er thee geschonken worden.


Daarna liet Hannah zien dat ze al heel goed kan fietsen. Vandaag zelf geleerd!


Toen de rest van de visite er ook was werd er gezongen.

En Hannah vind dat helemaal niet leuk, maar bij driemaal hoera wilde ze wel even gek doen.


En toen de rest van de cadeautjes!





En toen was er taart!



En toen? Kon er eindelijk gespeeld worden!


Beetje moe?


Met z'n allen lekker macaroni eten en een ijsje toe.


En dit is alles bij elkaar:


Nu gaan papa en mama even bijkomen van een drukke dag, ik slaap al lekker! Iedereen bedankt voor de mooie en fijne dag.

Als je veel van iemand houdt
Geef je 't mooiste wat je hebt
Da's heel gewoon
Omdat God van mensen houdt
Gaf Hij 't mooiste wat Hij had
Zijn eigen Zoon
Hoe ik ook denk hoe ik ook denk
Een mooier geschenk ken ik niet
Hoe ik ook denk hoe ik ook denk
Een mooier geschenk ken ik niet!

4 opmerkingen:

de Ruijter zei

Sjonge jonge wat is ze verwend! Alleen van deze Oma heeft ze geen dootjes gekregen! Tssssss niet te geloven ......

C. de Ruijter zei

Inderdaad, hier is niets aan toe te voegen:
Een mooier geschenk ken ik niet!

Anoniem zei

Joke, wat zag ze er prachtig uit! Ze straalt ook helemaal. Leuk fotoverslag zeg.

Groeten Truus (J&J)

Arike zei

Nou hannah je bent zeer zeker verwent
Dat is wel te zien.